
O podujatí
Naučte sa v procese vyučovania využívať techniku gamifikácie, ktorá aplikuje herné prvky a herný dizajn v nehernom kontexte – teda za iným účelom ako je samotné hranie hry. Spoznajte ďalšie spôsoby, ako možno u žiakov prebudiť aktivitu, záujem a angažovanosť. Spoznajte tiež nové možnosti využitia digitálnych technológií vo vzdelávaní. Počas workshopu nazrieme do teoretických princípov hier vo vzdelávaní, definujeme si hráčov = žiakov, na vlastnej koži si vyskúšame gamifikačné prvky vzdelávania,
O lektorovi podujatia
Mgr. Michal Koricina, PhD.
Vyštudoval andragogiku na Pedagogickej fakulte UKF v Nitre, kde sa venoval témam kultúrno-osvetovej edukácie a záujmového neformálneho vzdelávania. Založil občianske združenie Lifestarter, ktoré sa venuje rozvoju celoživotného učenia a stojí aj za úspešným projektom Učiaca sa Trnava. Vo vzdelávaní učiteľov vidí príležitosť ako pozitívne ovplyvniť školy na Slovensku, za kľúčovú považuje schopnosť motivácie študentov a rád pri vzdelávaní využíva aj digitálne technológie.